*School Days review*

14. dubna 2012 v 16:19 | Yui |  School Days
Túto recenziu som kedysi napísala na český blog pre fandov School Days :) Chvalabohu sa recenzia zachovala, tak tu vám ju prinášam i na tomto blogu XD K tomuto anime mám taký malý vzťah... Dosť dlho sa držalo na priečke najobľúbenejšie, i keď je to vlastne hentai, i keď nie žiadne HARD. Aj som dokonca cosplayovala jednu z hlavných hrdiniek ^^ (Sekai-chan). Ale nezdržujem už zbytočnými rečami :) Hor sa na recenziu! ^^

Názov:
a) Sukuru Deizu スクールデイズ
b) School Days
c) Školské dni/y
Počet epizód: 12
ONA (ORIGINAL NET ANIME - anime vytvorené pre internet): 6 dielov, rok 2005
OVA: 3 / Valentine Days, Magical heart of Kokoro-cahn, Sekai Days/
Žáner: Hentai, shoujo, horor, ecchi, psychology
Rok výroby: 2007
Hudba:
Opening: Innocent Blue ( DevicedHigh)
Endings (tých je viac OwO):
- Usutsuki (CooRie)
- Ai no Kakera ( Miyuki Hashimoto)
- Waltz (Kanako Itou)
- Kioku no Umi ( Yozuca*)
- Look at me (Yuria)
- Anata ga.... Inai Remix version ( Minami Kuribayashi)
- Namida no Riyuu ( Minami Kuribayashi)
- Still I love YOU (KIKIRO)
Manga : Áno, volume 1 a 2
HRA: áno, hentai OwO
OBSAH:
Obyčajný, plachý, tichý chlapec so zlatým výrazom - Makoto Itou chodí do školy každé ráno vlakom. Okrem starých pánov a paničiek, odvtedy ako začal chodiť na strednú školu, tam stretáva aj žiačku z Triedy 4 - Kotonohu Katsuru. Ani jeden sa však druhému neprihovorí. A tak zúfalý Makoto, rozhodnutý veriť aj tomu hlúpemu prísloviu : ,,Keď si odfotíš dievča, ktoré miluješ a dáš si ju na tapetu telefónu.... Tvoj sen sa stane skutočnosťou !" Hlúpe, však ??? Ale pokračujme... V škole Makoto pokukáva po obrázku, keď sa v tej chvíli za ním zjaví jeho aktívna, optimistická spolužiačka a spolusediaca Sekai Saionji. Navrhne urazenému Itouovi, že mu pomohne spriateliť sa s Kotonohou. A ,,chodiaca zoznamka" (uvedené v slovenských titulkách, keď sa Makoto spýta Sekai čo tým myslí) začne makať. A ani sa nenazdáte, už je ruka v rukáve a Makoto s Kotonohou nielen kecajú, ale aj chodia spolu. A všetko vďaka Sekai. No tá v skutočnosti nieje len milučké obetavé dievčatko, ale aj chodiaca smršť zaľúbená do Makota. V anime pár krát bude úžastné skvelé kawaii dievčatko a inokedy depresívna chodiaca intrigánka. Ale oboznamujem ďalej. V posledných sekundách 1.dielu Sekai vďačnému Makotovi ,,so samého nadšenia a len pre prax" pekne skomplikuje zvyšok už nie moc dlhého života, veľkou pusou na pusu. Takto končí prvý diel. Druhý začína stretkom Kotonohy a Makota - určite jeden z najlepších okamihov celého anime, hlavne keď ho Kotonoha pristihne pri čítaní časopisu s dámskou bielizňou, hehe. Ale ako to už u tohto anime býva, zvyšok sa odohráva ZASE v škole. Makoto si necháva vysvetliť od Sekai, prečo ho pobozkala. Ona mu vraví, že ho chcela naučiť pusinkovať, no v skutočnosti zistíme, že sa ho snaží zbaliť. A tu sa do tejto nevinnej hry zamiešajú ďalšie postavy, ktoré dovtedy stáli obďaleč. A aj ďalšia hlavná postava, ktorú môžme vidieť hviezdiť v Summer Days ( prvá séria od School Days) - Kiyoura Setsuna. Teraz sa začína všetko úplne motať. Makota postupne zbalí Sekai, no miluje aj Kotonohu a vrátila sa aj láska ku Kiyoure. Ale čo teraz ??? Hmmm, podľa Makota toto: vyspať sa s každou z nich. A aj sa stalo, takže z milého chlapčiatka sa stáva odporný, využívačný playboy, ktorého náplňou života je jedno: drichmať s každou spolužiačkou. Ale len dovtedy, kým Sekai a Kotonoha začnú po sebe škúliť a priateľstvo sa stane nenávisťou. A dotoho pekne krásne začne prilievať aj Kiyoura tým, že zradí Sekai a Kotonohe vytrepe všetko o Makotovi a Sekai. Kotonoha nevydrží, ani Sekai na druhej strane, vytiahnu psychopatické sklony z rukáva a...... Zvyšok Vám nepowiem MUHEHE !!! Zistíte, keď si anime pozriete.
V tomto anime sa Vám určite stane, že niektoré postavy znenávidíte alebo ich budete milovať. I ja som zo začiatku Sekai nemala rada, no potom sa to obrátilo a bola mojou naj postavou.
Takže ako vidíte, anime stojí za to. Určite odoprúčam.
Anime je vďaka svojmu hororvémo nádychu pri mnohých dieloch a taktiež aj slabo erotickým nevhodné pre mládež (ahem...kto tu má 16 rokov? xD A túto recenziu som písala pred dvoma rokmi, LOL :D). Mohla by na to dosť doplatiť. Ale manga.... Tá ma prekvapila ÚPLNOU ODLIŠNOSŤOU !!!! TO NEBOLO HENTAI !!!! Len SLABÉ ECCHI !!!!! Takže musím uznať, anime muselo byť vytvorené na motívy hry a nie mangy.
Takže už Vám dám pokoj, len chcem pripomenúť OVA:Magical heart of Kokoro-chan !!! Je fantasy a vážne sa na niektorých scénkach budete triasť smiechom... Tak fajn, konieeec recenzie XD
KOPÍRUJTE LEN SO ZDROJOM ! OwO *inak vás prídem po nociach strašiť! XD*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.